Makceh daUn kelaDi...

Wednesday, October 31, 2012

:: 30/10/12 - Ribut di Miri ::

:: 30 Oktober 2012 (Selasa) :: 

My hometown, Miri telah dilanda ribut kencang sekencang kencangnya...Dengan kilatnya yang terus sabung menyabung dah guruh berdentam dentum...Scary moment kot...Aku gtaw kat VBFF aku, "Aku asa ni ada kaitan dengan ribut taufan yang berlaku di New York yang kebetulan berlaku pada hari yang sama."...VBFF aku pun cakap, "Apa kaitannya? jauh kot....hahaha"...Aku pun jawab lagi "Kot2 tempias! hihihi"...Walau pelbagai andaian diberikan tapi aku percaya ni mungkin peringatan daripada Sang Pencipta...Who Knows kan? Mengingatkan hamba-Nya yang semakin leka dan lalai...Peringatan untuk aku jugak...hermmm

More pic akibat daripada ribut semalam yang di copy daripada kengkawan...Semoga kita sentiasa dilindungi dan semoga kita terus sedar daripada kelalaian yang dicipta sendiri...Anggap apa yang berlaku sebagai 'Signal' or 'warning' daripada NYA...






























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...