Makceh daUn kelaDi...

Thursday, November 11, 2010

biarkan aku dengan ANGAN-ANGANku....

Semua orang ada keinginan....ada kehendak..ada kemahuan....tp ini bukan sebarang angan-angan...akan ku pastikan suatu hari nanti...Semua angan-anganku untuk memiliki semua benda ini terlaksana...Amin...

**APPLE**

Memang dah lama aku mengidam laptop nih...Aku suka sangat2....Kenapa??Ntah...hahaha...tp memang sgt2 suka...Function may b mmg yg terbaik...biarpun mahal tapi memang berbaloi kalau dapat.....Ada sapa2 nk bg aku secara percuma???hahhahaahahah...


**DSLR**

Ni pun memang dh lama aku idam-idamkan......bukan x derk kamera tp kecik sgt...rasa x puas....kalau dapat nih satu..fuh...memang baek punya.......

**KERETA**

X kisah la brand apa pon....Tp pink ok gak...sbb..mesti lelaki x nak naik kan..lagi best...hahaha....


*******************************

Xpew..aku akan pastikan bila aku dh keja satu hari nanti..aku akan dapat semua apa yg aku nk kat atas tu...Selera aku memang tinggi kot..hahaha..sebab tu pakwe aku x tahan..hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...