Makceh daUn kelaDi...

Tuesday, January 29, 2013

✿ OST : Setia Hujung Nyawa ✿


Dalam cerita ni juga, ada beberapa buah lagu yang masyuk bunyinya kat dalam telinga aku (cekadak betul,dah bunyi...mestila masuk telinga...haish...hahaha...) Ada beberapa lagu yang aku suka dengar (rasa macam semua je lagu dalam cita ni best2...hihihi)...Enjoy + hayati ... :)

✿ ✿ ✿ ✿ ✿

#Pertama...Lagu tema cerita ni...SETIA HUJUNG NYAWA oleh Fiq & Gjie :


Aku tak bisa
Menidakkan rasa cinta
Meski ku tak bisa
Melupakan salahmu
Resah hatiku

###
Maafkan diriku
Melukankan mu
Cinta jangan engkau pergi
Jauh dari diriku lagi
Sesungguhnya cinta kita
Setia ke hujung nyawa

Bila tersedar
Betapa tulus cintamu
Biar apapun yang menghalangnya
Takkan pernah bisa dari diriku
Menjaga cintamu
Tuhan tolonglah aku
Satukan aku dan dirinya selamanya

Repeat ###

Cintaku tetap di sini
Takkan Pernah jauh darimu

✿ ✿ ✿ ✿ ✿

#Kedua, lagu SAHABAT oleh Najwa Latif ft Sham Kamarul & Sleeq :


Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
Setia menemaniku
Pegangn erat tanganku bila aku jatuh 

Kaulah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidupku

Kaulah yang disitu
Setia menungguku
Kaulah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kaulah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidupku

Kaulah yang disitu
Setia menungguku
Kaulah yang satu
Menjadi sahabatku

Kaulah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidupku

Kaulah yang disitu
Setia menungguku
Kaulah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabat

✿ ✿ ✿ ✿ ✿

#Ketiga, lagu I LOVE YOU oleh Najwa Latif :


Mungkin kita pernah rasa tentang cinta
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara meluah cinta
Tanpa berkata atau berpandang mata

I'm sorry but i love you
I'm sorry if i miss you
Even if i can't have you
You know i'll always be there for you

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah ataupun jemu
Mungkin kita tak bersama ditakdirnya
Tak mengapan asal kau bahagia

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu

I'm sorry but i love you
I'm sorry if i miss you
Even if i can't have you
You know i'll always be there for you
I'm sorry but i love you

✿ ✿ ✿ ✿ ✿

#Keempat, lagu AdaMu oleh Najwa Latif :


Merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniaNya di dunia

Kau berikan ku kekuatan
Tuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu, Tuhan

Kerna Kau yang satu
Yang setia bersamaku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu

Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu

Kerna Kau yang satu
Yang setia bersamaku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu

Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu

Ku merenung ke luar jendela
Melihat kebesaranNya
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu, Tuhan

✿ ✿ ✿ ✿ ✿

#Kelima, lagu MAAFKAN AKU oleh Last Minute Minute :


Dan apa
Yang kau mahu kan dariku
Telah lamaku kata
Yang ku cinta sepenuh hatiku

Sampai bila
Harus aku menunggu cintamu
Dan pabila ku sedari
Kaulah yang pertama ku cintai

Chorus :
Maafkanlah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu

Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata
I said I LOVE YOU

✿ ✿ ✿ ✿ ✿

#Keenam, merangkap lagu last best lam cita ni...SASTERA SI KUPU-KUPU oleh Mimie Haris :


Betapa kelam buat aku tak termampu
Di manakah mentari
Yang dahulu disisi

Betapa kejam bila sayapku kau patah
Tubuhku pun melemah
Diriku pun merebah

Sakit ini
Adalah setia yang tak pernah kau mengerti

Berharap kasih moga engkau mampu memahami
Walaupun bukan sekarang
Bahagia menjelang

Berharap kasih moga engkau mahu untuk bersama
Andai musim pun berubah
Dirimu kan datang

Aku si kupu-kupu
Hinggap dikuntum hatimu






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...